MyMenu1

Δευτέρα 31 Μαρτίου 2014

31 Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα επίγνωσης των trans ατόμων 2014


Ήταν μόλις το 2009, όταν η μέρα αυτή ξεκίνησε να υφίσταται, όταν η Rachel Crandall, βασισμένη στο γεγονός πως η μοναδική ημέρα αφιερωμένη στα trans άτομα ήταν η παγκόσμια ημέρα μνήμης των trans θυμάτων, μία ημέρα πένθους για όλα τα trans άτομα των οποίων οι ζωές αφαιρέθηκαν σαν αποτέλεσμα μίας αδικαιολόγητης τρανσφοβίας. Η ημέρα αυτή όμως, δημιουργήθηκε για τα εν ζωή trans άτομα ανά τον κόσμο, που συνεχίζουν και διεκδικούν όσα για τις περισσότερες και τους περισσότερους είναι αυτονόητα.

Trans σημαίνεί μετάβαση, αλλαγή. Σημαίνει πως το φύλο και το σώμα μου είναι ρευστά και πάντα θα έχουν την εικόνα που εγώ θέλω να'χουν. Ζητάω αποδοχή και αναγνώριση της ταυτότητας μου και ταυτόχρονα ζητάω ορατότητα, κάτι που για σένα μπορεί να φαίνεται παράξενο αλλά για μένα είναι η αρχή του προσωπικού μου αγώνα σαν άτομο και είναι απαραίτητη για την προσπάθεια μου, την προσπάθεια όλων των trans ατόμων και κατ' επέκταση όλη της LGBTIQ κοινότητας.

Σήμερα λοιπόν, γιορτάζουμε, ενημερωνόμαστε και περνάμε το μήνυμα της διεμφυλικότητας  σε όσες και όσους δεν γνώριζαν ως τώρα αλλά και σε αυτές και αυτούς που ξεχνάνε το τι σημαίνει το "Τ" στο ακρωνύμιο μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου